2011-03-19
 22:03:43

Vad har hänt ?


Ser ut som en spansk häst ♥

I torsdags fick jag rida lilla Svea igen !
Men vad fan har hänt ?!
Hon var så fin och känslig för skänklarna,
hon känner knappt bettet längre.
Vi hoppade och hon kan vara lite knepig att trav hoppa.
Jag gjorde som jag brukar, passivt sitta tillbaka.
Nehej, det funkade tydligen inte. Drog iväg i galopp.
Samma resultat igen. Fast tredje försöket gick i trav :)
Galoppen var fin, men fatta.
Jag fick dra i henne för hon skulle trava !
Hon blev sur och tänkte stegra sig eller något när jag skulle rygga :S
När vi hoppade räcket på typ 60 som var hon jättefiin ! :D
Underbar var hon ♥


jessica
PUBLICERAT: 2011-04-20, 10:49:29 | URL: http://dalaryttarna.blogg.se/

Fin häst!:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: