2011-03-09
 12:10:59

Kansliet



Nu sitter jag här uppe på kansliet,
eftersom jag har slutat :D

Pappa sa att Carina bara satt upp en lapp på ridskolans dörr
för att meddela att ridningen är inställd !
Ofta man gör så -.-
Hästarna kommer att vara galna när ridningen börjar igen.
Speciellt Leo och kanske Nova..

Jag ska rida Philippa när Johnna kommer till stallet för
jag kommer inte åt min sadel :(
Annars skulle jag rida med Julia.

Jag vill rida Svea, nu när det är lov. Ska se om jag kan få det.
Det skulle vara kul, flera dagar för mig själv med Svea !
Skulle vara super :D


Anonym
PUBLICERAT: 2011-03-12, 13:21:15

oftaa



du hnar en foderponny så varför rida svea då??

hon är inte din häst väl

eller? ä hon de?


thezzan
PUBLICERAT: 2011-03-19, 09:24:03 | URL: http://babsanochchickan.blogg.se/

Söta ni e :D <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: