2011-03-10
 18:43:25

Aj, aj !


Hoppa detta monstret idag x)

Har varit nere och ridit idag.
Hon gick ganska bra i början, sen okej och skit mot slutet.
Tränade lite på att hon ska gå tillbaka snabbt efter att man skuttat över ett hinder.
Gick ganska bra faktiskt !
Sen gjorde jag och Johnna lite slalom,
cavaletti och volter.
Mot slutet tyckte jag att jag kan göra ngt både jag och Philippa
tycker är kul !
Jag kortade lädrena tre hål och galopperade runt lite i jockeysits.
Gick bra typ två varv innan mitt
vänstar ben började brinna inuti.
Aj, aj..
Jag gjorde samma sak i andra varvet och sen travade jag av
och gick runt med Philippa lite.
fick min Stallboken idag :D

 


:D
PUBLICERAT: 2011-03-12, 16:37:10

åhh, va kul! jag tycker du ska börja tävla galopp! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: