2010-09-18
 09:50:47

Två dagar i Rad


Wilma har tagit denna ! Är från en Clear Round :D


Älskar denna underbara bild ! <3

Har varit i stallet hela veckan faktiskt !
Det var superkul att vara det igen.
Går inte in på detaljer om Tis, Ons och Torsdag :)
Men jag skriver om gårdagen !
Jag red på Fanny denna gång, helt okej eftersom jag visste att jag
inte skulle få Svea denna gången, vill helst ha Fanny då ! :D
Det gick superbra, tränade på tvärning längs spåret
och öppna. I traven gick det inte så bra faktiskt men på mittvolten,
då skulle ni se ! Fanny gick underbart i galoppen och
verkligen jobbade under mig. Inte den här släpiga galoppen hon brukar ha.
Jätte nöjd :D Carina tyckte jag skulle rida henne mera.
Det ska jag absolut göra !
Idag blir det bäst !
Uteritt (förmodligen) med Johanna & Fanny, Emelie & Leo, Wilma & Netty
samt jag och Svea !
Vi ska nog rida upp i sommarhagen, hoppas jag iaf.
För Svea är jätteseg och hård att jobba med. I hagen blir hon en helt ny häst !
Sammarbetsvillig och mjuk är hon. Lite stark i galoppen när jag vill sakta av :)
Typ:
- Nejj, jag bestämmer när vi slutar galoppera, så det så !
Haha, Svea är så söt :D:D
Älskar den tokan till ponny ! ♥

Puss ♥


Wilma & Netty
PUBLICERAT: 2010-09-18, 10:18:17 | URL: http://nettywilma.blogg.se/

Kolla weilas.se,

sedan veneziabogdanov.blogg.se.

Hon har snott det rakt av, har bett henne ta bort den

annars polisanmäler jag henne. Berättar mer i stallet.



Kram


elsa
PUBLICERAT: 2010-09-20, 19:55:41

snygg bild(den när du hoppar) du borde ha den på startsidan=)=)=)=)=)


Weila
PUBLICERAT: 2010-10-23, 19:21:17

får jobba lite på eftergiften kanske ? ;) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: