2010-09-11
 20:27:58

Stalldag :D

Var i stallet med Emelie, Emelie och Johanna idag !
När Emelie och jag kom dit så fick jag hämta Svea ihagen, Emelie F följde med.
Hon gnäggade när vi kom :D
Vet inte om det var för att hon var glad att se mig
eller om hon var otålig ;)
Jag ledde henne bort till stallet men Spinks stod i gången så jag fick stå utanför.
Då passade Carina på att ge henne avmaskinings medel.
Svea var duktig, hon stod still men lyfte lite på huvudet bara :D
Sen flyttade hon på Spinks så jag kunde gå in,
och Svea var jättesmutsig !
Jag började rykta och det tog kanske ca 45 min
innan hon blev klar (:
Vi pysslade lite och sånt, orkar faktiskt inte skriva mer nu, hahah ;D
Jag postar lite bilder nu (Y)




Blääh ! (;


Loove !  
http://sveaochfanny.blogg.se/

Puss ♥


Wilma & Netty
PUBLICERAT: 2010-09-12, 14:41:00 | URL: http://nettywilma.blogg.se/

Länka? :)

Nu fick jag svar från Eva som äger El Doro (Elton), och han var redan såld! :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: