2010-09-12
 20:17:34

Malibu Mango ♥



Red på Josephines Mango idag ist för Calle !
Det gick väldigt bra idag faktiskt :D
Josse gick brevid oss när vi red, skönt ifall Mango skulle dampa lite,
haha xD
Vi skrittade ganska långt och till slut travade vi och det gick väldigt bra :D
Vi red i skritt sen lite trav tills vi kom till ett väldigt lerigt ställe där Atlas
galopperade då galopperade Mango efter.
Sen travade jag uppför backen och Elin galopperade uppför.
Sen kom vi till en nerfallet träd. Jag skritade imot men klämde lite lätt och Mango
flög över :D
Det var härligt ♥
Vi fortsatte framot i skritt och när vi kom fram till den delen där vägen går in i genom skogen.
Elin började trava och jag travade efter henne. Sen fattade hon galopp och jag också.
Plötsligt rider Elin lite åt höger på vägen och Mango går åt vänster.
Elin ökar lite och Mango med, sen får hon damp och rusar iväg i full fart.
Det var lite kul men jag var rädd att jag inte skulle få stopp på henne.
Men de gick bra :D
Vi travade en gång till innan vi skrittade hela vägen hem. Vi fixade hästarna, Josse behandlade
Mangos mugg osv..
Lånade bilder från Josses Facebook !

Puss ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: