2010-05-18
 18:58:30

Hänt mycket :D

Det har hänt så himla mycket!
Därför har jag inte bloggat särskilt mycket,
och bloggen krånglar lite också,
ibland i alla fall ;D
Svea har blivit så mycket duktigare på att lyfta framhovarna,
innan sparkade hon vilt med dem och man blev ju nästan rädd för att kraftsa hovarna.
Jag har haft henne i gången och hon har fått beröm och godis när hon håller den still då jag ska kratsa ut den.
Den högra hoven går det ju bäst med,
den vänstra är dock lite sparkig än så länge men det ska ändras ;)
Men jag tycker hon är så duktig nu *ler* ^^
Nu ska jag kika vidare,
fast jag kan ju berätta att jag har startat upp en ny lufthundskennel!

Puss ♥


Julia Persson
PUBLICERAT: 2010-05-21, 08:48:56 | URL: http://www.juliapersson.se

Va roligt att svea lyder dig PUSSSS och vad menar du med lufthundskennel kompis men vi ses inte på ridningen för jag ska på skol resa till vida blick me´n vi ses sen kompis PUSSSS Kram Julia



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: