2010-06-14
 19:40:16

Gymnkana

Vi hade gymnkana i Fredags!
Red i Fredags på söta SVEA!
Jippe, blev super gald när jag fick henne :)
Fast hon var väldigt hal på ryggen :D fast det var bara att hålla i manen lite och följa med henne.
Red första utan sadel men höll på att ramla av när hon stannade.
Hängde kvar runt halsen sen ;)
Eftersom det var tävling och Svea var väldigt på hugget valde jag sedan att ta sadel.
Annars hade jag väl legat livlös på backen, hahah x)
Vårat lag vann, synd att Svea skulle på bete dagen därpå :(
Men nu har hon det bra och käkar gräs varje dá xD
Älskade Pepsi! Du har och kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, saknar dig så! :'( Önskar att du hade fått stanna kvar hos mig :( I miss u PEPSI

Puss ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: