2010-08-21
 20:48:53

Ridlektion

Jaha, nu har terminens första ridlektion avverkats !
Jag har varit lite förkyld sen Torsdags men det höll mig inte borta från stallet (:
Eftersom Sophie tog Svea tog jag stora, mörka Cenzor !
Det gick bra, fast Cenzor tar inte bettet riktigt ;S
På Måndag ska jag och Elin en hopplektion av Josephine !
Vi ska rida Calle och Atlas då :D
Det blir nog kuul !
Puss ♥


Sophie
PUBLICERAT: 2010-08-22, 11:24:38

Jag tänkte ta Shandy men Carina räknade inte upp honom så då tog jag Svea... Förlåt! Det var väl meningen att Viktor skulle varit med men när ingen kort människa ville ha honom så tog hon med Shandy ändå! Det var så jag fattade det i alla fall! Säg till om jag har fel! <333 =) XD XP



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: