2010-08-27
 19:29:46

Mycket kul :D

Nu har jag gått 5 dagar i skolan :)
Jag går i 7C och alla är snälla och trevliga i min nya klass :D
Jag hänger mest med Jennifer, Signe, Sandra och Linéa :)
Dom är schyssta :D
Jag har hoppat med Calle x)
Det var super kuul !
Han bockade med mig en enda gång och det var precis när jag tappade stigbyglen,
då passade han på (:
Annars var han bäst!
Vi klarade banan jätte bra :D:D <3
Idag hade vi ridlektion :D
Jag red Sveaa !
Weiii! Jag ska rida henne nästa gång med (A)
Det kul idag var när vi red ute i regnet, i galopp också !
Skiiitkul! Svea ville gärna galoppera fort på långsidan men jag höll in henne lite :)
Denna platsar inte i någon grupp så jag lägger den i Aleksandraa ! ;)
Puss ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: